ALTIN İĞNE

Altın iğne, fraksyonel radyo frekans uygulaması olarak da adlandırılan bir cilt gençleştirme ve güzelleştirme uygulamasıdır. Yaşlanma ve çevresel faktörlerden kaynaklı olarak ciltte oluşan deformasyonlar, lekelenmeler ve kırışıklıkların görünümünü azaltmaya, cildi Seanslar şeklinde yapılan altın iğne uygulamasında seans sayısına işlemi uygulayan hekim tarafından cildin durumuna ve çalışılacak bölgeye bakılarak karar verilir. Hedeflenmiş olan cilt görünümüne kaç seansta ulaşılabileceği, ciltteki deformasyonların miktarına ve seviyesine bağlıdır. Altın iğne uygulaması, hem yüzde hem de vücudun farklı bölgelerinde güvenle uygulanabilir. Cerrahi girişimler gerektirmeyen bir tedavi seçeneği olduğundan hastalar kısa bir vakit ayırarak bu işlemi yaptırabilir. Yara izleri, istenmeyen şişlik ve kızarıklıklar, iyileşme süreleri ortadan kalkar. İşlem için kullanılan cihaz cildin yüzeyini etkilemezken alt katmanlara yüksek frekansta enerji gönderir. Cildin alt tabakalarına kontrollü olarak hasar verilirken vücuttaki iyileşme süreçleri ile doğal kolajeni uyarır. Bu sayede lekeler, kırışıklıklar ve yara izleri iyileştirilir, cildin kendini yenilemesi desteklenir. İşlemde altın iğnelerin kullanılmasının nedeni ise enerjinin dağılmasını önleyerek cilt yüzeyinin zarar görmesini engellemek, aynı zamanda enerji kaybını azaltmaktır

Bir tür radyofrekans yöntemi olan ve bir çok cilt sorunu için etkili çözümler sunan Altın iğne tedavisinde tek başına veya diğer tedavi kombinasyonları ile başarılı sonuçlar alıyoruz.

Etkili olduğu alanlar
☘ Yaşlılık lekeleri
☘ Akne ve skar izleri
☘ Cilt lekeleri