SAÇ DÖKÜLMESİ VE GÜÇLENDİRME TEDAVİLERİ

DR KARAASLAN olarak Kliniğimizde saç dökülmesi ve güçlendirmesine yönelik farklı tedaviler uyguluyoruz. Hastalarımızın memnuniyet oranının yüksek olduğu bu tedavi uygulamaları hakkındaki bilgiyi bu bölümde bulabilirsiniz.

Saçlarımız neden dökülür?

Sağlıklı bir saç derisinde ortalama 100 bin adet saç bulunur ve erişkinlerde yıkanma ve taramaya bağlı olarak günde ortalama 100-150 adet saç teli dökülmesi normal kabul edilir.

Saç dökülmesi; hormonal ve besinsel faktörler, kimyasal maddelere maruz kalmak, genetik yatkınlık, sistemik hastalıklar, kıl gelişimi bozuklukları, ilaçlar, psikolojik stres ve saçlı deri hastalıklarına bağlı olarak ortaya çıkabilmektedir.

Sağlıklı bir insanda saç dökülmeleri 2 aya kadar sürebilmektedir.  Yılda 3 kez tekrarlanan saç dökülme süresinin 2 ayı aşması ise bazı ciddi hastalıkların habercisi olabileceği gibi uzman yardımı alınmasını gerektirebilir.

Saç dökülmesi tedavileri nelerdir?

Hastalıklardan dolayı saçlarınız dökülüyor ise de neden olan hastalık tedavi edildikten sonra saç dökülmesi tedavisine geçilir.

Genetik faktörlere bağlı olarak gelişen erkek tipi veya kadın tipi dökülmelerde uyguladığımız saç dökülmesi tedavi yöntemleri ise;

Saç Mezoterapisi,

Kök Hücre Tedavisi

Saç Mezoterapisi

Dermapenli Mezoterapi

PRP

Kliniğimizi arayarak bu uygulamalar hakkında bilgi alabilir, ön görüşme için randevu oluşturabilirsiniz.