H100 GENÇLİK AŞISI

Sarkmış ve canlılığını yitirmiş bir dekolte bölgesine sahip kişiler tercihini dekolteli giysilerden yana kullanamamaktadır.

Bunun yanı sıra el bölgesi ise yaşımız hakkında en net bilgiyi veren bölgelerden biridir. Taze ve canlı görünüme sahip eller oldukça zarif görünmekte ve takılar ile Türkiye'de ilk ve tek Mannitol içeren cilt gençleştirme kokteyli Karaaslan Clinic'te....

H100 gençlik aşısı derinin nem kapasitesinin artmasına, sarkan/deforme olan bölgelerin sıkılaşmasına ve kırışıklıkların giderilmesine yardımcı olur.

H-100 Gençlik aşısı, cildin nem kapasitesini arttırarak yaşa ve ciltteki hasara bağlı olarak cildin sentezleyemediği vitaminleri direkt olarak cilt altına ulaşmasını sağlamaktadır.

Cildin tüm vitamin ihtiyaçlarını karşılayan H-100 Gençlik aşısı, giderek canlılığını yitiren cildi tekrar taze ve parlak bir görünüme kavuşturmaktadır.

Cilt insanlarda ilk olarak göze çarpan detaylardan biridir ve kişinin yaşam stili, beslenme biçimi gibi birçok konu hakkında bilgi vermektedir.

Yeteri kadar özen gösterilmiş bir cilde, kozmetik ürünler uygulamak veya makyaj yapmak maalesef yeterli olmamaktadır. Makyajı güzel kılan, kullanılan ürünlerden ziyade iyi bakılmış bir cilttir. Yüz bölgesi kadar dekolte ve el bölgesi de oldukça önemlidir.

Hoş görünen bir dekolte bölgesi şık kıyafetler ile oldukça dikkat çekici olmaktadırsüslendiğinde şıklığı tamamlayan öğelerden biri olmaktadır.

H-100 Gençlik aşısı sağladığı yenilenme etkisi nedeniyle son zamanların en başarılı ve en çok tercih edilen gençleştirme uygulamalarından biridir.