JALUPRO

DRKARAASLAN olarak kliniğimizde cilt gençleştirme ve mezoterapi ürünlerindeki yenilikleri takip ediyor; başarılı uygulamaları tedavi süreçlerimiz içine alıyoruz.

Jalupro Gençlik Serumu Nedir? Jalupro® Gençlik Serumu cildin yaşlanma, güneşin zararlı etkileri, stres, ve kötü beslenme gibi nedenlerle kaybettiği nemi, canlılığı ve direnci geri kazandırmak için hekimler tarafından uygulanan CE sertifikalı cilt yenileme ürünüdür.

Pek çok faktörden dolayı cildin yapısında azalan hyaluronik asit ve kollajen miktarı zamanla nemsiz ve canlılığını yitirmiş bir cilt görünümüne neden olur.

Önlem alınmaz ise kırışıklık ve sarkmalar gözle görülür hale gelir.

Jalupro® patentli hyaluronik asit ve amino asit kombinasyonu ile hem kadın hem de erkeklerin cildinde kaybettiği nemi ve canlılığı ilk uygulamadan itibaren hızla geri kazandırır.

Jalupro Gençlik Serumu Etkisini ne zaman gösterir?

İlk uygulama haftasından itibaren kırışıklık ve sarkmalarda düzelmeler ortaya çıkar. Jalupro cildin durumuna ve ihtiyacına göre farklı etkinlik süreleri sunabilir. Tanı ve tedavi için mutlaka hekim muayenesi gerekmektedir.

Jalupro  Gençlik Serumu nasıl uygulanır?

Jalupro® Gençlik Serumu mezoterapi ile cildin üst tabakasına ince iğnelerle uygulanır. Hekim tercihine bağlı olarak ilk adımda cilde uygulama konforu amacıyla anastezik krem sürülür ve ağrı hissi azaltılır. Cilt hazır olduğunda ufak aralıklarla cildin ihtiyacı olan alanlarına uygulama yapılır. Jalupro uygulamaları günlük yaşam kalitesini ve kişilerin sosyal hayatını etkilemez.

Jalupro Gençlik Serumu faydaları nelerdir?

• İlk uygulamadan itibaren gözle görünür sonuçlar verir.
  • Her yaşta etkili cilt gençleştirme sağlar.
  • Klinik çalışmalarla kanıtlanmış yüksek güvenilirliği olan bir üründür.
  • İlk haftadan itibaren kırışıklık ve sarkmalarda gözle görünür düzelme sağlar.
  • İlk günden itibaren cilde hızla nemlenme ve canlılık kazandırır.
  • Tüm cilt tiplerinde mükemmel sonuçlar verir.
  • Bir yıla varan uzun süreli etkinlik gösterir.
  • Hem kadın hem de erkek cildinde gençleştirme sağlar.