Glutatyon Tedavisi

Glutatyon Tedavisi Ne İşe Yarar?

Yaşlanma geciktirici (antiaging) özelliği ile glutatyon molekülü, sağlklı ve uzun yaşamanın sırlarını içerisinde barındıran,  insan vücuduna zarar veren ve sürekli oluşan serbest radikaller ve reaktif toksik maddeleri etkisiz hale getirerek vücudun korunmasını sağlayan çok güçlü bir antioksidandır.

Glutatyonu aktif kullanmak için arttırmanın en etkili yolu elbette IV yolu ile damardan alınmasıdır. IV glutatyon alımı dışardan takviye edildiğinde, direk kan dolaşıma katılır ve vücudu serbest radikallere karşı korumakla birlikte, destekler ve hücrelerin korunmasını kontrol altına almaktadır.

Peki Glutatyon Tedavisinin Faydaları Nelerdir?

●    Bağışıklık sistemini güçlendirir.

●    Vücudu zararlı serbest radikallerden korur ve vücudun savunma mekanizmasına büyük oranda destek sağlar.

●    Cildin beyazlamasını ve daha parlak olmasını sağlar.

●    Kas performansının artmasını sağlar. ●    Eklem ve kaslarda oluşan ağrıların etkilerini azaltır.

●    Cildin yenilenmesini sağlar.

●    Yaşlanma geciktirici etkisi vardır.

●    Tip 2 diyabet ve insülin direncinin oluşturabileceği zararlı etkileri azaltır.

●    Karaciğer yağlanmasında tedaviyi kolaylaştırır.

●    Sigara ve alkole bağlı oluşan sağlık sorunlarının zararlarını önler.

●    Zihinsel odaklanmayı sağlar.

Kliniğmizde IV yoluyla "Glutatyon Tedavisi" ne yönelik uygulama gerçekleştirilmektedir.